poniedziałek, 15 lutego 2016

Heart - shabby chic


Hello, / Witajcie,

Today I present you my inspiration.
Dziś czas na moją inspirację dla Was.

I've prepered an unusual shabby chic heart. It created from a big cheapboard. 
I used some of mixed media that you can seen on my video tutorial. 
And also, the heart is decorates with flowers, butterflies, laces and antique gold key.

Przygotowałam serce w stylu shabby chic, które stworzyłam z tekturki w tym kształcie. 
Użyłam różnych mediów, co możecie zobaczyć w moim tutorialu, jak również udekorowałam kwiatami, motylami, koronkami i antycznym kluczem.

I invite you to watch pictures and video tutorial...
Zapraszam Was na zdjęcia i film...








I really hope you will enjoy my idea.
Mam nadzieję, że podoba się Wam mój pomysł.

Thank you :)  / Dziękuję :)



3 komentarze:

Popularne posty