piątek, 8 kwietnia 2016

You and Me - inspiracja.

Witajcie.

Nie mogłem się doczekać chwili, kiedy pokażę Wam moją drugą inspirację dla MMW.

Praca nad nią sprawiła mi dużo przyjemności i jestem z niej bardzo zadowolony :)

Mam nadzieję, że i Wam się spodoba i napiszecie w komentarzu co o niej myślicie.

______________

Hello.

I couldn't wait for the moment when I'll show you my second inspiration for MMW.

Work on it gave me a lot of
enjoyment and I am very pleased with it :)

I hope that you like it and you write in the comments what you think about it.



 






W pracy tej użyłem / In this work I use.
- Białe gesso / White gesso.
- Paste strukturalną / Structural paste.
- Tusz wodny - / Water ink 
- Rainbow Color - brąz / Brown.
- Metalic Gilding Wax - Creative Expressions - Cast Bronze.
- Sharpie pen.
- Maska / Mask .





6 komentarzy:

Popularne posty